POWER SELLING!
permite angajatilor

Sa fie motivati si atasati de mediul de lucru, sa se dezvolte continuu, sa fie creativi si productivi;

Sa isi atinga potentialul maxim atat in beneficiul personal cat si in beneficiul companiei;

Sa isi dezvolte abilitatile de vanzare si negociere prin exercitii practice si jocuri interactive;

Despre well-being

Well-being este despre starea de bine, despre experiente care ne cresc calitatea vietii si care ne ajuta sa evoluam si sa avem sentimentul de implinire.

Petrecem cea mai mare parte a zilei la serviciu, este mediul care ne impacteaza cel mai mult si caruia ii daruim maxim din profesionalismul si loialitatea noastra. Programele de well-being derulate in mediul de lucru isi demonstreaza din plin eficienta, contribuind la cresterea prestigiului angajatorului si la atasamentul angajatilor fata de companie.

Cand vine vorba despre performanta si satisfactii la locul de munca, salariul nu mai reprezinta de mult factorul motivant. Noile generatii de angajati sunt mult mai orientate catre joburile care se incadreaza firesc in stilul lor de viata, care ii ajuta sa isi atinga nivelul aspirational.

Balanta dintre viata personala si viata profesionala este bine sa fie cat mai echilibrata pentru a creste gradul de retentie a angajatilor valorosi.

In brandingul de companie politicile de well-being au un rol foarte important. Motivarea si retentia angajatilor depind tot mai mult de beneficiile extra-salariale, de comunicarea din cadrul echipei si de accesarea diferitelor programe de dezvoltarea personala.

Toate acestea creeaza premisele unui mediu de lucru in care oamenii devin mai implicati, mai creativi, mai orientati catre performanta.

POWER SELLING! PROGRAM DE WELL-BEING

Power Selling! este programul de dezvoltare a abilitatilor de vanzare si negociere.

Power Selling! este doza de inspiratie si invatare pe care o oferi angajatilor.

Power Selling! este cea mai buna resursa de empowerment pentru echipa ta.


Misiunea POWER SELLING!

Sa oferim echipei tale cele mai frumoase si antrenante jocuri si exercitii de dezvoltare a abilitatilor de vanzare si negociere, prezentand modele concrete de aplicare a tehnicilor corecte. Sa asiguram colegilor plusul de valoare asteptat de ei si de companie, intr-un mediu placut, relaxant si matur.


POWER SELLING! se adreseaza:

  1. Companiilor preocupate sa implementeze programe de well-being, crescand astfel satisfactia angajatilor la locul de munca si performanta acestora;
  2. Companiilor preocupate sa creasca gradul de retentie a angajatilor si sa creeze un mediu de lucru placut unde angajatii sa vina cu placere;
  3. Companiilor a caror cultura organizationala urmareste pregatirea continua a angajatilor, prin facilitarea accesului la programe de pregatire avansate.

BENEFICII PROGRAM POWER SELLING!

POWER SELLING! este un program de well-being ce le permite angajatilor:

1
sa isi atinga potentialul maxim in beneficiul personal si al companiei;
2
dezvoltarea abilitatilor de vanzare si negociere;
3
sa se dezvolte continuu, sa fie mai creativi si mai productivi;
4
sa fie motivati si atasati de mediul de lucru;
5
sa aiba un nivel ridicat de satisfactie intr-un mediu de lucru pozitiv;
6
sa aiba o mai buna stare mentala, emotionala si fizica;
7
reducerea stresului resimtit la job si un nivel mai ridicat de energie si focus;
8
dezvoltarea unui sentiment de apartenenta si recunostinta fata de companie;

INVESTITIE PROGRAM

Programul este adaptat la nevoile companiei tale, după ce realizăm un diagnostic de identificare a nevoilor de dezvoltare.
Programul complet include 12 sesiuni (4h/sesiune) derulate pe perioada unui an, pentru o grupa de maxim 30 de angajati.

INVESTITIE PROGRAM

Programul este adaptat la nevoile companiei tale, dupa ce realizam un diagnostic de identificare a nevoilor de dezvoltare.

Programul complet include 12 sesiuni (4h/sesiune) derulate pe perioada unui an, pentru o grupa de maxim 30 de angajati.

Organizarea sesiunilor

POWER SELLING!

Vanzare & Negociere < Invatare Experentiala > Exercitii practice & Jocuri interactive.

PROGRAM CUSTOMIZAT

[6 sesiuni la alegere]

6.000Euro/an

VANZARE & NEGOCIERE < Invatare experentiala.

EXERCITII PRACTICE & JOCURI INTERACTIVE.

  • 1. Viziune, Obiectiv si Avantaj Competitiv
    Folosim jocuri prin care descoperim, intr-o atmosfera relaxanta si dinamica, cum sa obtii claritate in viziunea de afaceri si vanzari pentru a obtine cat mai rapid rezultatele dorite.
  • 2. Motivatie & Inteligenta Emotionala
    Antrenam si dezvoltam atitudinea proactiva, orientata catre rezultat, reusite si spirit competitiv.
  • 3. Organizarea si planificarea activitailor de vanzari.
    Construim cu ajutorul exercitiilor modelul personalizat de organizare a vanzarilor, fiabil si potrivit domeniului tau de activitate.
  • 4. Nevoi si Dorinte. Profilul clientului ideal.
    Intelegem mai bine, prin jocuri interactive, tipologiile de clienti (psihologic si comercial) si cum sa corelam corect nevoile clientilor cu dorintele lor astfel incat sa comunicam mai eficient cu acestia si sa obtinem mai multe vanzari si recomandari.
  • 5. Surse de prospectare
    Vizam imbunatatirea modului in care echipa ta de vanzari aplica principiile si tehnicile de prospectare. Identificam, in mod practic, care sunt cele mai profitabile surse de prospectare si cum sa le abordam.
  • 6. Nevoia reala si Nevoia Principala
    Folosim tehnici de descoperire a nevoilor clientilor plus jocuri bazate pe palnia intrebarilor.
  • 7. Prezentare solutii. Avantaje si beneficii. Conversie clienti.
    Prin intermendiul jocurilor interactive invatam sa utilizam tehnici eficiente de stimulare a interesului clientilor fata de solutia prezentata si de crestere a ratei de conversie. Ratusca cea urata!
  • 8. Persuasiunea
    Oglindirea. Dorinta-Beneficii. Non-verbal si paraverbal. Calibrare si raport. Studii de caz, povesti de succes si exercitii practice pentru a dezvolta abilitatile de persuasiune ale echipei de vanzari.
  • 9. Arta negocierii. Tratarea obiectiilor.
    Descoperim tehnici puternice de tratare a celor mai frecvent intalnite obiectii si stiluri eficiente de negociere, in raport cu diferite tipologii temperamentale.
  • 10. Modele si metode de influentare a deciziei. ACRP (MN-MP)
    Prin intremediul studiilor de caz si exercitiilor descoperim metode utile in influentarea deciziei pe care o asteptam din partea clientului, in special decizia de cumparare.
  • 11. Empatie. Ascultare active. Recunoastere semnale de cumparare. Tehnici de inchidere a vanzarii.
    Folosim jocuri pentru a identifica elementele cheie care atesta interesul puternic al clientilor de a cumpara produsul sau serviciul si de a incheia vanzarea.
  • 12. Comunicare eficienta cu clientii
    Identificam greselile in comunicarea cu clientii prin studii de caz si exercitii practice, aspecte importante pentru comunicarea scrisa (email, newsletter, campanii promovare, pliante) si verbala (telefonic, F2F).

PROGRAM COMPLET

[12 sesiuni]

9.000Euro/an

VANZARE & NEGOCIERE < Invatare experentiala.

EXERCITII PRACTICE & JOCURI INTERACTIVE.

  • 1. Viziune, Obiectiv si Avantaj Competitiv
    Folosim jocuri prin care descoperim, intr-o atmosfera relaxanta si dinamica, cum sa obtii claritate in viziunea de afaceri si vanzari pentru a obtine cat mai rapid rezultatele dorite.
  • 2. Motivatie & Inteligenta Emotionala
    Antrenam si dezvoltam atitudinea proactiva, orientata catre rezultat, reusite si spirit competitiv.
  • 3. Organizarea si planificarea activitailor de vanzari.
    Construim cu ajutorul exercitiilor modelul personalizat de organizare a vanzarilor, fiabil si potrivit domeniului tau de activitate.
  • 4. Nevoi si Dorinte. Profilul clientului ideal.
    Intelegem mai bine, prin jocuri interactive, tipologiile de clienti (psihologic si comercial) si cum sa corelam corect nevoile clientilor cu dorintele lor astfel incat sa comunicam mai eficient cu acestia si sa obtinem mai multe vanzari si recomandari.
  • 5. Surse de prospectare
    Vizam imbunatatirea modului in care echipa ta de vanzari aplica principiile si tehnicile de prospectare. Identificam, in mod practic, care sunt cele mai profitabile surse de prospectare si cum sa le abordam.
  • 6. Nevoia reala si Nevoia Principala
    Folosim tehnici de descoperire a nevoilor clientilor plus jocuri bazate pe palnia intrebarilor.
  • 7. Prezentare solutii. Avantaje si beneficii. Conversie clienti.
    Prin intermendiul jocurilor interactive invatam sa utilizam tehnici eficiente de stimulare a interesului clientilor fata de solutia prezentata si de crestere a ratei de conversie. Ratusca cea urata!
  • 8. Persuasiunea
    Oglindirea. Dorinta-Beneficii. Non-verbal si paraverbal. Calibrare si raport. Studii de caz, povesti de succes si exercitii practice pentru a dezvolta abilitatile de persuasiune ale echipei de vanzari.
  • 9. Arta negocierii. Tratarea obiectiilor.
    Descoperim tehnici puternice de tratare a celor mai frecvent intalnite obiectii si stiluri eficiente de negociere, in raport cu diferite tipologii temperamentale.
  • 10. Modele si metode de influentare a deciziei. ACRP (MN-MP)
    Prin intremediul studiilor de caz si exercitiilor descoperim metode utile in influentarea deciziei pe care o asteptam din partea clientului, in special decizia de cumparare.
  • 11. Empatie. Ascultare active. Recunoastere semnale de cumparare. Tehnici de inchidere a vanzarii.
    Folosim jocuri pentru a identifica elementele cheie care atesta interesul puternic al clientilor de a cumpara produsul sau serviciul si de a incheia vanzarea.
  • 12. Comunicare eficienta cu clientii
    Identificam greselile in comunicarea cu clientii prin studii de caz si exercitii practice, aspecte importante pentru comunicarea scrisa (email, newsletter, campanii promovare, pliante) si verbala (telefonic,F2F).

Organizarea sesiunilor

POWER SELLING!

Vanzare & Negociere
< Invatare Experentiala >
Exercitii practice & Jocuri interactive.

PROGRAM CUSTOMIZAT

[6 sesiuni la alegere]

6.000Euro/an

VANZARE & NEGOCIERE
< Invatare experentiala >

EXERCITII PRACTICE & JOCURI INTERACTIVE.

  • 1. Viziune, Obiectiv si Avantaj Competitiv
    Folosim jocuri prin care descoperim, intr-o atmosfera relaxanta si dinamica, cum sa obtii claritate in viziunea de afaceri si vanzari pentru a obtine cat mai rapid rezultatele dorite.
  • 2. Motivatie & Inteligenta Emotionala
    Antrenam si dezvoltam atitudinea proactiva, orientata catre rezultat, reusite si spirit competitiv.
  • 3. Organizarea si planificarea activitailor de vanzari.
    Construim cu ajutorul exercitiilor modelul personalizat de organizare a vanzarilor, fiabil si potrivit domeniului tau de activitate.
  • 4. Nevoi si Dorinte. Profilul clientului ideal.
    Intelegem mai bine, prin jocuri interactive, tipologiile de clienti (psihologic si comercial) si cum sa corelam corect nevoile clientilor cu dorintele lor astfel incat sa comunicam mai eficient cu acestia si sa obtinem mai multe vanzari si recomandari.
  • 5. Surse de prospectare
    Vizam imbunatatirea modului in care echipa ta de vanzari aplica principiile si tehnicile de prospectare. Identificam, in mod practic, care sunt cele mai profitabile surse de prospectare si cum sa le abordam.
  • 6. Nevoia reala si Nevoia Principala
    Folosim tehnici de descoperire a nevoilor clientilor plus jocuri bazate pe palnia intrebarilor.
  • 7. Prezentare solutii. Avantaje si beneficii. Conversie clienti.
    Prin intermendiul jocurilor interactive invatam sa utilizam tehnici eficiente de stimulare a interesului clientilor fata de solutia prezentata si de crestere a ratei de conversie. Ratusca cea urata!
  • 8. Persuasiunea
    Oglindirea. Dorinta-Beneficii. Non-verbal si paraverbal. Calibrare si raport. Studii de caz, povesti de succes si exercitii practice pentru a dezvolta abilitatile de persuasiune ale echipei de vanzari.
  • 9. Arta negocierii. Tratarea obiectiilor.
    Descoperim tehnici puternice de tratare a celor mai frecvent intalnite obiectii si stiluri eficiente de negociere, in raport cu diferite tipologii temperamentale.
  • 10. Modele si metode de influentare a deciziei. ACRP (MN-MP)
    Prin intremediul studiilor de caz si exercitiilor descoperim metode utile in influentarea deciziei pe care o asteptam din partea clientului, in special decizia de cumparare.
  • 11. Empatie. Ascultare active. Recunoastere semnale de cumparare. Tehnici de inchidere a vanzarii.
    Folosim jocuri pentru a identifica elementele cheie care atesta interesul puternic al clientilor de a cumpara produsul sau serviciul si de a incheia vanzarea.
  • 12. Comunicare eficienta cu clientii
    Identificam greselile in comunicarea cu clientii prin studii de caz si exercitii practice, aspecte importante pentru comunicarea scrisa (email, newsletter, campanii promovare, pliante) si verbala (telefonic, F2F).

PROGRAM COMPLET

[12 sesiuni]

9.000Euro/an

VANZARE & NEGOCIERE
< Invatare experentiala >

EXERCITII PRACTICE & JOCURI INTERACTIVE.

  • 1. Viziune, Obiectiv si Avantaj Competitiv
    Folosim jocuri prin care descoperim, intr-o atmosfera relaxanta si dinamica, cum sa obtii claritate in viziunea de afaceri si vanzari pentru a obtine cat mai rapid rezultatele dorite.
  • 2. Motivatie & Inteligenta Emotionala
    Antrenam si dezvoltam atitudinea proactiva, orientata catre rezultat, reusite si spirit competitiv.
  • 3. Organizarea si planificarea activitailor de vanzari.
    Construim cu ajutorul exercitiilor modelul personalizat de organizare a vanzarilor, fiabil si potrivit domeniului tau de activitate.
  • 4. Nevoi si Dorinte. Profilul clientului ideal.
    Intelegem mai bine, prin jocuri interactive, tipologiile de clienti (psihologic si comercial) si cum sa corelam corect nevoile clientilor cu dorintele lor astfel incat sa comunicam mai eficient cu acestia si sa obtinem mai multe vanzari si recomandari.
  • 5. Surse de prospectare
    Vizam imbunatatirea modului in care echipa ta de vanzari aplica principiile si tehnicile de prospectare. Identificam, in mod practic, care sunt cele mai profitabile surse de prospectare si cum sa le abordam.
  • 6. Nevoia reala si Nevoia Principala
    Folosim tehnici de descoperire a nevoilor clientilor plus jocuri bazate pe palnia intrebarilor.
  • 7. Prezentare solutii. Avantaje si beneficii. Conversie clienti.
    Prin intermendiul jocurilor interactive invatam sa utilizam tehnici eficiente de stimulare a interesului clientilor fata de solutia prezentata si de crestere a ratei de conversie. Ratusca cea urata!
  • 8. Persuasiunea
    Oglindirea. Dorinta-Beneficii. Non-verbal si paraverbal. Calibrare si raport. Studii de caz, povesti de succes si exercitii practice pentru a dezvolta abilitatile de persuasiune ale echipei de vanzari.
  • 9. Arta negocierii. Tratarea obiectiilor.
    Descoperim tehnici puternice de tratare a celor mai frecvent intalnite obiectii si stiluri eficiente de negociere, in raport cu diferite tipologii temperamentale.
  • 10. Modele si metode de influentare a deciziei. ACRP (MN-MP)
    Prin intremediul studiilor de caz si exercitiilor descoperim metode utile in influentarea deciziei pe care o asteptam din partea clientului, in special decizia de cumparare.
  • 11. Empatie. Ascultare active. Recunoastere semnale de cumparare. Tehnici de inchidere a vanzarii.
    Folosim jocuri pentru a identifica elementele cheie care atesta interesul puternic al clientilor de a cumpara produsul sau serviciul si de a incheia vanzarea.
  • 12. Comunicare eficienta cu clientii
    Identificam greselile in comunicarea cu clientii prin studii de caz si exercitii practice, aspecte importante pentru comunicarea scrisa (email, newsletter, campanii promovare, pliante) si verbala (telefonic,F2F).

FACILITATORI

Programul POWER SELLING! beneficiaza de suportul profesional al unei echipe de traineri si consultanti cu experienta individuala mai mare de 10 ani, certificati national si international pe multiple domenii de management si dezvoltare a competentelor si abilitatilor de comunicare, persuasiune, vanzari, marketing si leadership.

Oana Leoveanu

Managing Partner - Repliqa Agency

Oana a creat si dezvoltat programul de wellbeing POWER SELLING!, pornind de la ceea ce arata tendintele internationale in domeniul resurselor umane. Oana a fost anterior Sef Comunicare si PR in cadrul grupului BCR si s-a format ca specialist in comunicare interna si externa, de la copywriting si branding pana la programe ample, integrate de comunicare corporate.

Marius Bâzgă

Trainer Senior - Repliqa Agency

Marius a fost After-Sales Manager Automobile Bavaria si Porsche Bucuresti. Cu experienta vasta pe zona de lux, a dezvoltat solutii ample de management pentru clienti Porsche, Bentley, Rolls Royce, Lamborghini. In ultimii 5 ani, Marius a obtinut multiple certificari in domeniul formarii si dezvoltarii profesionale a echipelor de vanzari. Este orientat catre rezultate.

Eduard Leoveanu

Trainer Senior - SMART Coaching

Alaturi de o echipa formata din peste 250 de oameni, in calitate de trainer si director vanzari, Eduard si-a adus contributia la lansarea cu mare succes a 5 produse din domeniul financiar. A contribuit la dezvoltarea profesionala si financiara a peste 4.000 de oameni de marketing si vanzari, de la juniori pana la directori si oameni de afaceri. A lucrat cu peste 200 de companii din diverse domenii.

Ciprian Cozma

Consultant & Trainer - SMART Coaching

Experienta lui Ciprian, in calitate de consultant si business coach pentru companii si manageri din multiple domenii de activitate, i-a dezvoltat capacitatea de a dezvolta aptitudini si competente dintre cele mai complexe, in special pe zone de leadership si managementul marketingului integrat – strategii de branding, identitate vizuala, strategii de crestere a afacerilor.

CLIENTI

O parte dintre companiile care au beneficiat de serviciile noastre.

APLICA PENTRU O SESIUNE DEMO

Oamenii sunt cei care dau valoare companiei. Investeste in echipa ta!

APLICA PENTRU O SESIUNE DEMO

Oamenii sunt cei care dau valoare companiei. Investeste in echipa ta!

Solicita o sesiune Demo


Pentru a beneficia de aceasta sesiune, te rog sa completezi formularul de mai jos pentru a stabili mai intai o intalnire in care sa ne cunoastem si sa identificam corect nevoile de dezvoltare ale companiei tale. Ulterior, in functie si de rezultatele pe care ti le doresti, vom stabili structura si etapele implementarii programului de well-being "POWER SELLING".

 

Solicita o sesiune Demo


Pentru a beneficia de aceasta sesiune, te rog sa completezi formularul de mai jos pentru a stabili mai intai o intalnire in care sa ne cunoastem si sa identificam corect nevoile de dezvoltare ale companiei tale. Ulterior, in functie si de rezultatele pe care ti le doresti, vom stabili structura si etapele implementarii programului de well-being "POWER SELLING".

 
© 2017 REPLIQA Agency & S.M.A.R.T. Coaching & Training | Creat de Evomark