Ce spun clienții noștri?...

Decizia mea de a începe colaborarea cu Ciprian, în luna Ianuarie 2015, a fost determinată de necesitatea imediată a creşterii expunerii pe piaţa internă, atât a produselor fabricate de firma noastră cât şi a activităţii de creaţie a studioului de design şi de îmbunătăţire a notorietăţii brandului Dormisete care, chiar dacă este prezent pe piaţă din anul 1996, nu era suficient de cunoscut.

Sincer, am fost sceptică, la început, când Ciprian şi-a asumat o creştere cu 25% a cifrei de afaceri din 2014, dar implicarea majoră în proiect, profesionalismul şi seriozitatea lui m-au convins că am facut o alegere bună şi mi-au dat încredere că firma va intra pe un trend ascendent.

Toate acţiunile propuse de el, campanii de marketing, strategii de vânzare, realizate cu bugete modeste, adaptate posibilităţilor financiare reduse ale firmei la acel moment, au adus rezultate în a doua parte a anului şi au condus la atingerea obiectivului propus, respectiv creşterea cifrei de afaceri cu 30% faţă de 25% cât şi-a asumat iniţial.

Din aceste considerente, îl recomand cu încredere pe Ciprian ca un profesionist ce vă poate îndruma şi consilia permanent atât în elaborarea strategiilor de business cât şi în eficientizarea activităţii operaţionale a afacerii.

Veţi avea un partener de nadejde căruia chiar îi pasă ce se întâmplă cu afacerea dumneavoastră.

Dinu Gabriela - Director General | Dormisete.ro

În luna iulie 2014, Eduard Leoveanu a susţinut mai multe sesiuni de consultanţă în cadrul companiei VVA INDUSTRIAL (EKKO) pe teme de comunicare în afaceri, tehnici de marketing şi persuasiune în vânzări. Am realizat cu această ocazie că programele clasice de training sunt ineficiente în comparaţie cu sesiunile interactive de training susţinute la sediul companiei, adaptate domeniului nostru de activitate.

Eduard ne-a impresionat pentru că nu este doar un formator, ci un profesionist cu o vastă experienţă în domeniu. Angajaţii companiei au fost permanent motivaţi şi s-au implicat activ pe tot parcursul workshop-urilor, eficienţa programului fiind evidenţiată în scurt timp de rezultatele mult mai bune obţinute de către aceştia.

Anca Ianculescu, Office Manager | EKKO

Îmi aduc aminte de prima interacţiune cu Eduard şi retincenţa pe care am avut-o legată de programele de coaching şi motivaţionale. Pe lângă tehnicile de vânzări învăţate, foarte motivant pentru mine a fost ce a reuşit Eduard să scoată la suprafaţă – faptul că dacă vrei, poţi! Totul este să-ţi dai seama de faptul că vrei.

Cristian Stanitchi Consultant Investiţii Imobiliare şi Financiare

Mereu când vând ceva mă gândesc la acest curs, la ce am învăţat şi de multe ori nici nu-mi dau seama când încep să dau exemple din curs. Am avut în acest trimestru un target destul de îndrăzneţ dar deja am 100% realizat şi sper să termin undeva la 120%."

Ioana Cristian Consilier bancar | BCR

Am demarat alături de Eduard Leoveanu un program de training privind reguli, principii şi idei pentru eficientizarea comunicării de afaceri. Apreciem mult atmosfera pozitivă şi constructivă pe care ştie să o creeze Eduard şi mai ales calitatea informaţiilor primite.

Mulţi colegi dintre cei peste 20 de participanţi la curs au menţionat deja că sunt utile informaţiile în activitatea noastră, pentru că privesc exact modul cum comunicăm cu clienţii, eficienţa in comunicare, greşelile pe care să le evităm şi regulile pentru a fi mai convingători.

Aceste informaţii sunt utile şi în instanţe, pentru că sunt multe momente când un detaliu de comunicare poate schimba radical evoluţia unui proces. Ne dorim ca acest program de traning să continue pe termen lung.

Mulţumim pentru curs şi informaţiile practice.

Daniel Cîrstea, Avocat Asociat | Companie de avocatură ”Dragne şi Asociații”

Ciprian nu este primul consultant cu care lucrez. Ceea ce mă face în mod deosebit să fiu mulţumit de serviciile lui este implicarea reală în businessul meu, aş spune similară cu a unui partener. Asta înseamnă că nu îţi dă niciodată senzaţia că "se uita la ceas" şi îşi asumă obiective de rezultat în proiectele în care e implicat. Îmi transmite multă încredere prin atitudine şi implicare, lucrul cel mai important pentru mine când lucrez cu un consultant.

Florin Sava, Director General | Activ Asigurări

Dorim să vă mulţumim pentru informaţiile pe care ni le-aţi pus la dispoziţie pe parcursul celor 2 zile de training, care au fost peste aşteptările noastre. Ceea ce ne-a plăcut: curs interactiv, practic (jocul pe echipe, care ne-a ajutat pe partea de comunicare şi exprimare a ideilor); subiectele teoretice prezentate corelate cu exemple personale.

Roxana şi Cosmin Cuzic - Consultanţi vânzări | Simbol-S

În cadrul acestui proiect de consultanţă am descoperit cele mai bune strategii şi tactici de vânzări pe domeniul nostru. După ce le-am pus în practică am reuşit să creştem performanţa în vânzări pe o piaţă dinamică cu o concurenţă puternică. Consultanţii S.M.A.R.T Coaching & Training sunt o echipă foarte bună de consultanţă. Îi recomand cu încredere.

Mihai Tucan, Manager Vânzări | Creative Ones

Primul lucru şi probabil cel mai important pe care l-am invăţat de la Eduard a fost faptul că vânzarea nu este un proces bazat pe noroc şi întâmplare. Vânzarea e un sistem, un proces bine organizat, cu legi şi tehnici clare şi concrete, şi aplicarea lor m-a dus întotdeauna la rezultatul dorit – vânzarea! Tehnica preferată: AIDA – rapid şi sigur. Am început s-o aplic chiar de a doua zi după ce am învăţat-o şi nu m-a dezamagit niciodată.

Doina Hadarca, Manager Vânzări | Companie din domeniul consulţantei financiare